Motor szerviz árak, Honda, Suzuki, Kawasaki, alkatrész csere munkadíjjak reális áron, kedvezmény 2020!

Áraim tájékoztató jellegűek, típusonként eltérés lehetséges! (2020)

Az árakat áfa nem terheli, alanyi mentes egyéni vállalkozó vagyok.

Japán motor szerviz munkadíj árak (anyag nélkül):

    • Olajcsere, olajszűrő csere, leeresztőcsavar alátét csere:
    • 3.300 Ft
    • Olajcsere, idom vagy és olajszűrő ház bontással:
    • 4.200 Ft
    • Kerék kiszerelés és beszerelés, kerekenként:
    • 3.300 Ft
    • Fékbetétek cseréje, fék tárcsánként, első féknél (*A):
    • 4.200 Ft
    • Fékbetét csere, hátsó fék (*B):
    • 4.200 Ft-tól
    • Fékolaj csere és légtelenítése/munkahenger, első fék, vagy hátsó fék:
    • 4.200 Ft
    • Hidraulikus kuplung olaj csere és légtelenítés:
    • 4.200 Ft
    • Fékolaj csere és légtelenítés, első dupla féktárcsa:
    • 8.400 Ft
    • Fékfolyadék csere, az első dupla féknyergen, ABS és vagy Dual, vagy Dual CBS, összekapcsolt kettős fékrendszernél:
    • 10.600 Ft helyett 8.400 Ft
    • Féktárcsa és fékbetét csere, első vagy hátsó kerék ki-beszereléssel:
    • 8.600 Ft
    • Féktárcsa és fékbetét csere, első dupla kerék ki-beszereléssel:
    • 10.000 Ft
    • Teleszkóp szimering csere, kerék ki-beszereléssel:
    • 27.500 Ft
    • Kormánycsapágy csere, kerék ki-beszereléssel:
    • 27.500 Ft-tól
    • Láncszett csere kerék ki-beszereléssel (*C):
    • 8.800 Ft-tól
    • Karburátor szinkronizálás vagy injektor szinkronizálás (*D):
    • 7.900 Ft
    • Porlasztó tisztítás, beállítás gyári értékre (*E,F) 1 hengeres:
    • 8.800 Ft-tól
    • Porlasztó tisztítás, beállítás gyári értékre (*E,F) soros vagy V 2 hengeres:
    • 15.000 Ft-tól
    • Karburátor tisztítás, beállítás gyári értékre (*E,F) soros 4 hengeres:
    • 22.000 Ft-tól

*A=Ebben az árban a féknyereg le-fel szerelése, a dugattyú(k) és a leszerelés nélkül nem hozzáférhető helyeken lévő lerakódások tisztítása, a féktárcsa zsírtalanítása, és a csúszó csapok és hüvelyek kenése EBC (speciálisan erre a célra fejlesztett rézszemcsés 1000.C fok feletti hő tűrésű) fékpasztával, és a fékbetét csere tartozik. Minden csavart gyári szerelési könyv által meghatározott nyomatékra húzok, (évente hitelesített nyomatékkulccsal) a tartó csavarokhoz kitekeredés gátló közepes szilárdságú (Loctite243) rögzítő folyadékot használok.

*B=Ez az ár a munkahenger le-fel szerelést, a dugattyú(k) és a leszerelés nélkül nem hozzáférhető helyeken lévő lerakódások tisztítását, a féktárcsa zsírtalanítását, és a csúszó csapok és hüvelyek kenését EBC (speciálisan erre a célra fejlesztett rézszemcsés 1000.C fok feletti hő tűrésű) fékpasztával, és a fékbetét cserét tartalmazza. Minden csavart gyári szerelési könyv által meghatározott nyomatékra húzok, (évente hitelesített nyomatékkulccsal) a tartó csavarokhoz kitekeredés gátló közepes szilárdságú (Loctite243) rögzítő folyadékot használok. Azokon a típusokon amelyeknél csak a hátsó kerék ki-be szerelésével vehető le a hátsó fékmunkahenger, vagy a kipufogó dob leszerelésével, ott az a plusz munkadíj is felszámolásra kerül, ha kéred!

*C=Ez az ár egy oldalidom nélküli motorkerékpár, első és hátsó lánckerék és lánccseréjének a munka díját tartalmazza. Ha ehhez idomot, bukócsövet kell le fel szerelni, akkor az a plusz idő és plusz óradíj elszámolással történik. Itt kérhetsz tisztítást az első lánckerékház és a hátsó fogaskerék környékére vonatkozóan, ami lerakódás mértékétől és az ehhez szükséges vegyi anyagok igénybevételétől függően anyag és munkadíj árban is változhat!

*D=A szinkronizálás a különböző szívócső nyomások kiegyenlítésére szolgál és a maximális teljesítmény eléréséhez és egyenletes alapjárati és fordulati motor járás egyenletességét, és rugalmasságát biztosítja. A motor gyártók nagy része 12000 km megtételenként, és szelephézag állítások után, és (karburátor) porlasztó tisztítások után javasolják. Ez nálam egy digitális processzor vezérelt, folyadékkristályos kijelzésű, Honda és Kawasaki gyárak által célszerszámként ajánlott, Japán gyártású vákuum teszterrel történik. Itt az ár egy megbontás nélkül csatlakoztatott műszerrel, a beállítást tartalmazza, soros 2 vagy 4 hengeres, és V 2 hengerelrendezésű motornál! Ha ehhez tankot idomokat, levegőszűrő házat, a vákuum teszter fel és le csatlakoztatásához a porlasztó vagy injektor egységét is le-fel kell szerelni, akkor az plusz költséggel jár. V 4 hengerelrendezésű motorok esetében típuskülönbségek miatt egyedi árat adok.

*E= plusz ki és be szerelés, ami típusonként változó!

*F= Ha a motor sokat állt, vagy nem állt sokat de még is megromlott benne a benzin, vagy több éve nem volt ki tisztítva, és a karburátorban (porlasztóban) brutális lerakódásokat kell eltávolítani, akár drasztikusan maró vegyszerekkel, és vagy ketté vagy négyfelé kell szedni ehhez a karburátorokat, és az összekötő benzincsövek (üzemanyag vezetékek) belsejét is tisztítani, tömítő O gyűrűit cserélni, akkor a fenti árakon kívül plusz költség is várható!

Japán motor szerviz óradíjak:

    • 1 óra
    • 8.800 Ft
    • 3/4 óra
    • 6.600 Ft
    • 1/2 óra
    • 4.400 Ft
    • 1/4 óra
    • 2.200 Ft

Állapotfelmérés:

Ez vásárláshoz vagy eladáshoz lehet hasznos, vagy ha nem értesz hozzá, vagy értesz valamennyire hozzá de még is kíváncsi vagy a szeretett motorod állapotára.
Elhozod (elhozatod), akár motort mielőtt megvennéd, én átnézem és megmondom mik a hibái, mennyit kéne rá költened, hogy megbízható, biztonságos állapotba kerüljön, és ha kéred azt is, hogy mi legyen a javításban, alkatrész cserékben a fontossági sorrend.

A felmérés főbb ellenőrzéseket, méréseket tartalmaz a gyári szervizkönyvek által meghatározott, minimum paraméter, kopások figyelembevételével.

A következőket vizsgálom részletesen:

  • fékrendszer
  • gumiabroncsok
  • meghajtás
  • motor
  • elektromos rendszer
  • egyéb hibák

A felmérés tulajdonképpen részletes hiba megállapítás, de nagyobb megbontást, javítást nem tartalmaz.
A motor (blokk) ellenőrzésénél, külső mechanikus sérüléseket, tömítéseknél illesztéseknél folyadék szivárgást, és járó motornál hallható rendellenes zajokat vizsgálom. Kompresszió mérés, és szelephézag ellenőrzés/állításra is van lehetőség, de ez külön díj ellenében, óradíjas elszámolással kérhető.
De egyet tudnod kell rólam, sok motort vizsgáltam már életemben, de röntgen szemem nekem sincs, és jós sem vagyok!
Állapotfelmérés: 4400 Ft

Már nem gurul el idáig?
Hívd a barátomat, aki megbízható önálló vállalkozó!

Motormentés, motorszállítás, Budapest: